کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


یک سری از جدیترین ترفندهای رجیستری، ویندوز 7، ویندوز XP و برنامه های رایج که همگی درون یک فایل PDF هستند را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.


توسط glassy



 حتمالا تا به حال کلمه Google doodle را بسیار شنیده اید ، لوگوهای گوگل به مناسبت های مختلف . این رسمی است که گوگل پایه ریزی کرده ...


توسط glassy



  همزمان با عمومیت یافتن اینترنت، اغلب سازمانها و موسسات ضرورت توسعه شبکه اختصاصی خود را به درستی احساس کردند. در ابتدا شبکه های اینترا نت مطرح گردیدند. این نوع شبکه بصورت کاملاً اختصاصی بوده و کارمندان یک سازمان با استفاده از رمز عبور تعریف شده، قادر به ورود به شبکه و استفاده از منابع موجود می باشند. ولی اخیراً، موسسات و سازمانها با توجه به مطرح شدن خواسته های جدید (کارمندان از راه دور، ادارات از راه دور) اقدام به ایجاد شبکه های اختصاصی مجازی Virtual Private Network نموده اند. یک VPN ، شبکه ای اختصاصی بوده که از اینترنت برای ارتباط با سایت های از راه دور و ارتباط کاربران با یکدیگر استفاده می نماید. این نوع شبکه ها بجای استفاده از خطوط واقعی نظیر ...


توسط glassy



 ساخت پروفایل مختلف در یاهو مسنجر 
از منوی یاهو مسنجر گزینه login را زده و My profile را کلیک کنید. سپس گزینه Create/ Edit my profile را کلیک کنید. بعد روی گزینه Create new public profile کلیک کنید. سپس مشخصات خود را وارد کنید. 
۱) Name Your Profile: در اینجا شما باید نامی که دوست دارید بنویسید البت این دارای چندین شرایط میباشد. 
▪ باید یک کلمه باشد و بین آن هیچ فاصله ای نباشد. 
▪ باید ابتدا با حرف شروع شود. 
▪ حروف باید بصورت حروف کوچک (Lowercase - small letter) باشد. 
▪ از علائمی از قبیل ! @ # % ^ & * ( ) نباید استفاده شود. 
▪ استفاده از اسمهای زشت ، کریه و شهوت انگیز ممنوع میباشد. 


توسط glassy



 در صورتی که اهل گوش کردن موزیک از طریق کامپیوتر باشید و همچنین از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی مخصوص شما بپردازیم. با استفاده از این ترفند میتوانید به سادگی و با چند کلیک، قدرت صدای خروجی از اسپیکر را به طور محسوسی در این ویندوزها بهبود ببخشید.


توسط glassy



یک کاربر اینترنت موفق شد رکورد طولانی ترین و فعال ترین آدرس ایمیل دنیا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش مهر، این کاربر که پیتر کریگ نام دارد آدرس ایمیلی را ساخته است که از...


توسط glassy



ویندوز 8 و شایعات درباره آن...
فعلا فقط مایکروسافت می داند سیستم عامل بعدی اش چگونه خواهد بود و دقیقا چه نام دارد. اما احتمالا همچون همیشه تغییرات بزرگی را برای ویندوز بعدی پیش رو خواهیم داشت. پس فعلا آن را ویندوز 8 می نامیم تا شروع به بررسی شایعاتی کنیم که پیرامون آن مطرح شده است. ‏


در نمایشگاه CES امسال در لاس وگاس، مایکروسافت اعلام کرد ویندوز 8 از System on Chip های مبتنی بر تگرا 2 پشتیبانی خواهد کرد. برخلاف معماری 32 بیتی x86 که امروزه لپتاپ ها و دسکتاپ ها را تحت تاثیر خودش قرار داده است؛ برای اسمارتفون ها و تبلت ها و سایر دستگاه های کم مصرف، ARM پلتفرم منتخب و برتر به شمار می آید. پس برای این که ویندوز بتواند روی تبلت ها هم با استقبال خوبی مواجه شود؛ باید از این پلتفرم پشتیبانی نماید. ‏


محتوای حرف استیو بالمر در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در سی.ای.اس امسال، به این شرح بود: تغییرات اساسی در ویندوز بعدی، منجر به ارائه کلاس جدیدی از سخت افزار ها و پیدا شدن "شرکای سیلیکونی" جدید، برای ویندوز خواهد شد. مایکروسافت قصد دارد بالا ترین دامنه ممکن در بازار را؛ چه در تنوع کارخانه های همکار و چه در مصرف کنندگان، برای ویندوز ایجاد کند. ‏


به عبارت دیگر، آنطور که از سخنان مدیر عامل مایکروسافت بر می آید؛ ویندوز دیگر فقط برای لپتاپ ها و دسکتاپ ها نخواهد بود و انشعاب های گسترده تری پیدا خواهد کرد. اما چقدر گسترده تر؟

 روی ادامه مطلب کلیک کنید... ‏


توسط glassy



ساخت کره های رنگی در فتوشاپ CS5

1.

فایل جدیدی از منوی File و گزینه New درست کنید. با استفاده از ابزار و نگه داشتن کلید Shift یک دایره به اندازه دلخواه ایجاد کنید.

2.

رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و با استفاده از ابزار داخل دایره را پر کنید.

3.

به منوی Layers رفته و از آنجا به گزینه Layer Style رفته و بر روی BevelandEmboss کلیک کنید. گزینه ها را مانند شکل زیر کامل کنید.

4.

در قسمت Shading نیز مانند شکل عمل کنید.

5.

به قسمت Inner Glow رفته و تیک آنرا فعال کنید. مقادیر را مانند شکل وارد کنید.

6.

با تکرار کردن این کار و دادن رنگ ها مختلف به دایره های انتخابی تعداد زیادی از این کره های رنگی خواهید داشت. فقط توجه داشته باشید این کار را دریک لایه شفاف انجام دهید.

برای ارسال آموزش فتوشاپ به ایمیلتان کلیک کنید

با استفاده از نظر ما را همراهی کنید


توسط glassy



افکت های ساده در فتوشاپ

معکوس کردن رنگ ها (Negative)

عکس مورد نظر را باز کنید. از منوی Filter گزینه ی Stylize و سپس Solarize را انتخاب کنید.

افکت نقاشی

عکس مورد نظر را باز کنید. به این آدرس بروید: Filter>Brush Stroke>Spatter مقادیر زیر را وارد کنید: Spatter ,Spray Radius -10, Smoothness -5. سپس بر روی آدرس زیر کلیک کنید: Filter>Blur>Blur. عکس آماده است.

چهارخونه کردن تصویر

عکس جدیدی باز کنید. به این آدرس بروید: Filter>Texture>Patchwork. مقادیر را به طور دلخواه وارد کنید. سپس Ok را بزنید و خارج شوید.

برای ارسال آموزش فتوشاپ به ایمیلتان کلیک کنید

با نظر دادن ما را یاری کنید

 


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود